Project Description:
Az Aqvital, Aqvion és Aqvitamin termékcsalád ásványvíz, ionizált lúgos víz és vitaminvizek kínálatából tevődik össze. A termékkör piacra vezetése 2016-ban kezdődött, és jelenleg is tart a márka népszerűsítése, elsősorban külföldi országokban.
- Iparág B2C termék: italgyártás
- Feladatok piackutatás, termékfejlesztés, webáruház fejlesztés, arculat, márkaépítés, ATL, közösségi média, költségtervezés
- Dátum 2011, 2016
- Link www.aqvital.hu
BŐVEBBEN
Az Aqvital ásványvíz termékfejlesztés első lépésétől kezdve jelen voltam a termékkör magalkotásától, a piacra vezetésig. A gyártást megelőzte 2012-ben egy pályázati előkészítés, ahol a marketing tervnek már részét képezte az arculati elemek, név, szlogen, és a csomagolás tervezés. A gyártás és piacra vezetés 2016-ban következett. Az eladást támogató eszközökkel elsősorban a viszonteladókat céloztuk. Párhuzamosan történt a brand bevezetése is a fogyasztók körében. A célcsoport meghatározását követően alakítottam ki a marketing kommunikációs eszközöket, hangvételt, és területi megjelenéseket, promóciókat. A marketing kampányok előkészítéséhez piackutatást végeztünk, felmértük a konkurens italgyártókat, marketing tevékenységüket és árazási stratégiájukat. Az adott marketing költségvetésen belül koordináltam az ügynökségi kapcsolatokat és kiadásokat.
+36 30 560 9370